به عنوان یک برنامه تلفن همراه ، به نظر می رسد یاهو موبایل بسیار ساده است - فقط یک ردیف قیمت گذاری وجود دارد ، که در آن 39.99 دلار در ماه برای تماس های نامحدود ، داده ها و استفاده از کانون های تلفن همراه پرداخت می کنید.
اما شاید این سوال را مطرح کنید که چرا یاهو وارد مشاغل تلفنی شده است. وقتی به یاد بیاورید که یاهو متعلق به Verizon است ، به عنوان بخشی از تجارت Verizon Media ، معنای بیشتری پیدا می کند. (Verizon Media همچنین صاحب TechCrunch است.)
Verizon همچنین یک استارتاپی به نام Visible را نیز راه اندازی کرده است ، که همچنین خدمات نامحدودی برای تلفن های همراه با همان قیمت ارائه می دهد.
Yahoo Mobile اساساً مانند خدمات قابل مشاهده به نظر می رسد ، البته با وجود ویژگی اضافی یک حساب کاربری Yahoo Mail. این برنامه حتی برنامه های بیمه Visible و همین بودجه را از طریق Affirm برای افرادی که می خواهند یک Pixel 4 ، iPhone 11 یا iPhone XS جدید خریداری کنند ، ارائه می دهد. و شامل همان هشدارها ، یعنی فقط در ایالات متحده بودن و همراه داشتن امکان ضربه زدن به داده های شما ، به علاوه محدودیت سرعت 5 مگابیت بر ثانیه در کانون تلفن همراه است.
در اطلاعیه رسمی ، مدیرعامل Verizon Media ، گورو گوروپان گفت:
با راه اندازی یاهو موبایل ، ما با آوردن یک تجربه جدید و شخصی شخصی یاهو به بازار که باعث تحریک احساسات کاربران ما می شود ، تجارت خود را ادامه می دهیم و مخاطبان جدیدی را نیز به خود جلب می کنیم. ترکیب نقاط قوت دارایی های Verizon در بی سیم ، فناوری و رسانه به ما این امکان را می دهد تا یک پیشنهاد و تجربیات ارزشمند مصرف کننده ارائه دهیم که به مردم از آنچه می خواهند بیشتر باشد.
برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید